تابناک چهارمحال وبختیاری- تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در بازی های خارج از خانه روند شکست های خود را ادامه می دهد.
کد خبر: ۶۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 30 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- در هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای فوتبال ساحلی ایران، جمعه شب تیم شهدای چلیچه مغلوب شهرداری بندرعباس شد و با شکست این شهر را ترک کرد.
تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در بازی های خانگی نیز چندان توفیقی بدست نیاورده است و در کارنامه این تیم در جدول تنها دو پیروزی وجود دارد.
از سوی دیگر در هفته هفتم،تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری نتیجه را به پارس جنوبی بوشهر واگذار کرد.
شکست های سنگین پنج بر صفر و 6 بر دو در دو هفته اخیر تیم شهدای چلیچه باعث شده است این تیم جوان اما با انگیزه امتیازات را به حریفان خود واگذار کند.
شاید یکی از دلایلی که این تیم جوان و با انگیزه با شکست های اخیر مواجه شده است، نبود حامی مالی باشد که اگر این تیم حمایت و تقویت شود ، جایگاه خود را در جدول ارتقا خواهد داد.
این تیم اکنون در رده نهم جدول لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد و برای رسیدن به بالای جدول نیازمند حمایت است.
مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری می گوید:پخش مستقیم بازی های این تیم از صدا و سیما را باعث حضور اسپانسر و حامی مالی خواهد شد.
افراسیاب صادقی افزود: با توجه به اینکه بیشتر بازی های تیم های استانهای دیگر از تلویزیون پخش مستقیم می شود انتظار است دیدارهای تیم شهدای چلیچه نیز پخش مستقیم شود.
صادقی اظهار کرد: این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر نیازمند حمایت مسوولان و مردم و حضور حامی مالی(اسپانسر) است.
چلیچه یکی از بی نظیرترین مناطق ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل دریا برگزار می شود اما در ایران برخی از استانها این فوتبال را در زمین های مصنوعی ترویج داده اند.
چلیچه در شهرستان فارسان و در 35کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار