تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد از دستگيري سارق به عنف احشام كه در لباس پليس اقدام به سرقت 82 راس گوسفند كرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۲۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 30 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سيد روح‌الله موسوي در تشريح اين خبر گفت: در پي مراجعه خانمي به كلانتري 20 مرغملك و اعلام مفقودي شوهرش كه در شغل چوپاني در صحراي روستاي مرغملك مشغول چراي گوسفندان بود بلافاصله موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در تحقيقات اوليه دريافتند اين چوپان از شب قبل به همراه گوسفندانش مفقود شده لذا با گسترش دامنه تحقيقات و جستجوي پليس با اخذ اظهارات مطلعين در نهايت چوپان درحالي كه دست و پايش بسته بود در كوه‌هاي اطراف پيدا شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد ادامه داد: اين چوپان در اظهارات خود به پليس گفت، شب گذشته چهار نفر با لباس پليس و بي‌سيم دستي به محل نگهداري گوسفندانم مراجعه و پس از سرقت 82 راس گوسفند مرا با دست و پاي بسته در دو كيلومتري اين محل رها كرده و متواري شدند.
اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: با به دست آمدن مشخصاتي از سارقان تحقيقات وارد مرحله جديدي شد و با تلاش هدفمند ماموران و اعزام اكيپ‌هاي گشت به محل‌هايي كه احتمال اختفاي سارقان وجود داشت يكي از سارقان دستگير شد.
رئيس پليس شهرستان شهركرد در پايان با اشاره به كشف چند دست لباس پليس و بي سيم دستي از محل اختفاي متهم و معرفي وي به مرجع قضایي از ادامه تلاش‌ها براي دستگيري ساير هم دستان وي ، خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار