تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با نگاه ویژه دکتر سلطانی‌فر به توسعه ورزش در مناطق محروم، 10 زمین چمن مصنوعی در مرکز دهستان‌های استان احداث خواهد شد .
کد خبر: ۶۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 02 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی اظهار کرد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان اعتبار احداث 10 زمین چمن مصنوعی تامین شده و به زودی عملیات احداث این اماکن در مرکز دهستان‌های کمتر توسعه یافته آغاز خواهد شد .
کریمی افزود: این اماکن ورزشی با 30 میلیارد ریال اعتبار، احداث که پس از راه اندازی برای 20 نفر نیز بصورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد .
وی با اشاره به سیاست‌های وزرات ورزش و جوانان با هدف توسعه ورزش در روستاها بیان کرد: زمین‌های چمن مصنوعی در مرکز دهستان‌های کمتر توسعه یافته و برای ترغیب جوانان به ورزش احداث خواهد شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: علاوه بر 10 رشته توپی آقایان و بانوان، رشته‌های ورزشی دیگر نیز می‌توانند تمرینات خود را در این زمین‌ها پیگیری کنند .
کریمی یکی از امتیازات بزرگ احداث زمین‌های با ابعاد 22 در 44 چمن مصنوعی را، زمان یکماهه برای راه اندازی دانست و تصریح کرد: علاوه بر سرعت بالا برای راه اندازی این اماکن، با وجود شرایط کم آبی در کشور و استان باید به سمت ساخت اماکن ورزشی با کمترین میزان مصرف آب و هزینه‌های نگهداری، پیش رفت .
وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین هزینه بالای نگهداری چمن طبیعی، استفاده از چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط بین مردم است .
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: با هزینه ساخت یک سالن ورزشی که حدود دوسال نیز زمان نیاز دارد می‌توان 10ها زمین چمن در کمترین مدت زمان برای رونق ورزش و صرفه جویی در هزینه‌ها ساخت .
کریمی در ادامه بیان کرد: متاسفانه فقر حرکتی علاوه بر خانواده‌های شهری، خانواده‌های روستایی را به شدت تهدید می کند و برای پیشگیری از آسیب‌های جدی، باید برای توسعه ورزش در روستاها تلاش کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار