در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح عملیاتی حمایت از کالای ایرانی در این استان به بخش خصوصی سپرده شد.
کد خبر: ۶۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 03 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شجاعی در هفتمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال 97تأکید کرد:بر این اساس نظارت، پیگیری و مطالبه گری حمایت از کالای ایرانی با اولویت تولیدات درون استانی به بخش خصوصی سپرده و مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی، تشکل ها و بانک ها نسبت به اجرای این مصوبه اقدام کنند.
وی افزود: حمایت بخش خصوصی بر دولت و نظارت بر بازار از مهمترین مزیت های سپردن اجرای طرح عملیاتی حمایت از کالای ایرانی به بخش خصوصی محسوب می شود.
شجاعی تصریح کرد: محوریت اجرای این طرح به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری واگذار شد.
وی یادآور شد: همچنین چگونگی استفاده بخش خصوصی از تسهیلات صندوق توسعه ملی و تلاش برای افزایش سهم چهارمحال و بختیاری از این منابع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از حضور مدیران دارای تاخیر در جلسه خودداری کرد.
اقبال عباسی اظهار کرد: حضور مسئولان در نشست های مختلف باید راس ساعت مشخص در دعوتنامه باشد.
وی افزود: هم اینک آب و بیکاری دو چالش اصلی چهارمحال و بختیاری است و برای رفع چالش های موجود راه اندازی اتاق فکر در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
عباسی یادآور شد: در صورت فعالیت شبانه روزی مدیران مرتبط با حوزه اقتصاد و اشتغال به راحتی می توان ظرف سه ماه چهارمحال و بختیاری را متحول کرد.
سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار