تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياری با اشاره به نجات ورزش رفتينگ از غرق شدن در استان، گفت: پس از یکسال تعطیلی، قایق‌سواری بر روی آب‌های خروشان رودخانه زاینده رود فعالیت خود را از سر خواهد گرفت .
کد خبر: ۶۲۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 04 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان علی تشنیزی اظهار كرد: قایق‌سواری بر روی آب‌های خروشان یا رفتینگ یکی از ورزش‌های ماجراجویانه‌ای است که در این استان رواج یافته بود و متأسفانه حدود یکسال گذشته این ورزش در رودخانه زاینده رود به دلیل برخی مسائل فرهنگی تعطیل و مجددا با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت. 
وی افزود: چهارمحال و بختیاری به‌واسطه شرایط توپوگرافی، خاص و وجود رودخانه های خروشان یکی از بهترین استان های کشور برای انجام ورزش رفتینگ است .
تشنيزی با اشاره به اینکه مدیران باشگاه ورزشی باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشند, تصریح کرد: فعالیت باشگاه های قایقرانی نیز از این امر نباید مستثنی باشد و باشگاه های مربوطه بایستی همواره مسائل اخلاقی، شرعی و قانونی را رعایت کنند .
مسئول امور باشگاه های ورزشی استان نیز با بیان اینکه تخلف یک باشگاه نباید به تمامی باشگاه ها تعمیم داده شود، گفت: نظارت بر فعالیت باشگاه‌های قایقرانی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان و هیأت قایقرانی استان اجرا و با باشگاه‌های متخلف برخورد قانونی خواهد شد .
علیرضا عموزاده در ادامه بيان كرد: تمامی باشگاه های قایقرانی موظف به درج پلاک، شماره تماس، آرم و نام باشگاه هستند .
مسئول امور باشگاه های ورزشی استان در پایان گفت: چنانچه باشگاه های مربوطه نسبت به اجرایی نمودن مصوبات جلسه اقدام کنند در اولین فرصت فعالیت آنها آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار