تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از تخصیص و ابلاغ 16 میلیارد ریال کمک بلاعوض در سال جاری از محل حساب 100 امام (ره) به مسکن روستایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 05 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه جامع تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی، این میزان کمک برای تعمیر و احداث مسکن قشر آسیب پذیر روستایی این استان اختصاص یافته است.
وی افزود: خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، مددجویان دارای حداقل 2 عضو معلول سازمان بهزیستی، طلاب فاقد مسکن و اقشار محروم روستایی در اولویت دریافت قرار دارند.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری توضیح داد: اعتبار تخصیصی پس از فرآیند شناسایی مشمولان دارای شرایط با هماهنگی ادارات ذیربط و متناسب با پیشرفت فیزیکی ساختمان تا مرحله تکمیل بنا پرداخت می‌شود‌.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در کانون زلزله و معرض دیگر حوادث طبیعی قرار دارد، گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است که یکی از دغدغه های دولت دوازدهم است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از ابتدای تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از 41 هزار واحد شهری و روستایی با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن استان بهسازی، بازسازی و نوسازی شده است.
از مجموع 748 روستای چهارمحال و بختیاری 539 روستا بالای 20 خانوار است.
همچنین بخش قابل توجهی از شهرهای استان چهارمحال وبختیاری دارای جمعیت زیر 20 هزار نفر است و خدمات بخش مسکن را از بنیاد مسکن دریافت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار