مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اعلام کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای 20 هزار نفر از جامعه هدف برنامه‌ریزی لازم برای بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر صورت گرفته است که امید است این امر محقق شود.
کد خبر: ۶۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 08 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جعفر شاه‌بندری اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال 84، فعالیت خود را در راستای برخورداری قشر مولد جامعه آغاز کرد.
وی بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان بیمه شده متوفی و نقل و انتقال سابقه پرداخت حق بیمه به سایر صندوق‌ها و بالعکس را از خدمات این صندوق عنوان کرد.
شاه‌بندری گفت: برای تمامی کشاورزان، روستاییان و عشایر در تمامی نقاط شهری و روستایی استان، همچنین افرادی که با بسیاری از حرفه‌ها و مشاغل مرتبط با آن‌ها در ارتباط هستند، امکان بیمه شدن وجود دارد.
وی ادامه داد: بیمه‌شدگان تنها 30 درصد از حق بیمه را پرداخت می‌کنند و 70 درصد مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
شاه‌بندری تاکید کرد: با توجه به وضعیت معیشتی، جغرافیایی، اقتصادی، خشکسالی، عدم توجه ویژه جوان‌ترها به سالخودگان در استان ضرورت انجام این مهم برای جامعه هدف چندین برابر است.
وی تعداد مشمولان جامعه هدف در استان را 107 هزار نفر دانست و تصریح کرد: تاکنون 27 هزار و 200 نفر بیمه شده این صندوق هستند، همچنین 670 نفر مستمری بگیر بازنشسته، 225 نفر مستمری بگیر کار افتاده و 908 نفر مستمری بگیران فوتی هستند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خاطرنشان کرد: امسال برای 20 هزار نفر از جامعه هدف برنامه‌ریزی صورت گرفته است که امید است این امر محقق شود.
وی گفت: در تمامی شهرستان‌های استان دفاتر کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار