تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل موسسه قرآنی جامع‌الکلمه بروجن از برگزاری سومین دوره آموزش تخصصی حفظ شبانه‌روزی قرآن کریم در یک ‌سال خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 08 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- رسول کرمی اظهار کرد: این موسسه برای سومین سال متوالی دوره‌های آموزشی حفظ تخصصی و شبانه‌روزی قرآن کریم در یک ‌سال را برگزار می‌کند.
وی آموزش حفظ، تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش مفاهیم موضوعی نهج‌البلاغه، نهج‌البلاغه خوانی، صحیفه سجادیه، آموزش احکام‌شناسی و مراجع تقلید و حفظ جملات قصار امام علی (ع) را از جمله برنامه‌های فرهنگی این موسسه دانست و افزود: علاوه بر ثبت نام برای برنامه‌های فرهنگی، این موسسه در رشته‌های ورزشی از میان علاقمندان نیز ثبت‌نام به عمل می‌آورد.
کرمی گفت: مهلت ثبت‌نام در رشته‌های مذکور تا ۲۷ تیرماه سال جاری خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان استانی انجام نشده است، تاکید کرد: متاسفانه امسال با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی خوبی در این زمینه انجام نشد، ثبت نام با تاخیر آغاز شد بنابراین استقبال از دوره‌ها همانند سال‌های گذشته به خصوص سال اول برگزاری دوره‌ها نبوده است.
کرمی بیان کرد: برای دوره‌های قرآن و نهج‌البلاغه قاری روشن دل احمد دباغ و استاد معتمدی حافظ قرآن از اصفهان حضور دارند.
وی گفت: پس از پایان دوره‌ها مدرک معتبر کشوری از سوی تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به افراد شرکت کننده اعطا می‌شود.
مدیرعامل موسسه جامع‌الکلمه بروجن یادآور کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی بروجن، کیلومتر سه جاده اسلام‌آباد، روبروی فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۱۳۱۸۴۹۵۷۸ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار