رئیس خانه صنعت و معدن:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس خانه صنعت و معدن کشور گفت: ضرورت دارد که دیون معوق بانک‌ها برای مدتی فریز شوند تا صنعتگران جان تازه‌ای بگیرند زیرا این دیون صنعتگران را بیچاره می‌کند.
کد خبر: ۶۲۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 11 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: آمریکا یک کشور قلدر با یک رئیس‌جمهور بی‌منطق است که در صدد بر هم زدن وحدت و انسجام در ایران است.
رئیس خانه صنعت و معدن کشور در ادامه بیان کرد: لازم است دشمنان نظام بدانند که اگر کوچک‌ترین خدشه‌ای از هر طریقی به نظام وارد شود، آرام نخواهیم نشست.
وی با اشاره به شرایط سخت پیش آمده در اقتصاد کشور، افزود: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند ما را از این تنگنا نجات دهد، تولید است و تولیدکنندگان در این مهم نقش بسزایی خواهند داشت.
وی در ادامه بیان کرد: فرماندهان و سربازان این جنگ اقتصادی تولیدکنندگان هستند که باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مورد حمایت قرار گیرند.
سهل‌آبادی با اشاره به حمایت سازمان صنعت و معدن و سازمان‌های متولی از تولید، خاطرنشان کرد: وصول ارزش افزوده بار بسیار سنگینی است که بر دوش صنعتگران و تولیدکنندگان گذارده‌اند.
وی از تشکیل یه گروه کارشناسی با حضور اساتید خبره به منظور ارزیابی کارخانه‌های صنعتی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
سهل‌آبادی با اشاره به شیوع بیماری‌ها در شهرهای صنعتی، تصریح کرد: لازم است به سمت و سوی صنایع پاک برویم چرا که حیف ست این استان دچار بیماری‌های حاصل از صنعت شود.
وی ادامه داد: ضرورت دارد که دیون معوق بانک‌ها برای مدتی فریز شوند زیرا این دیون صنعتگران را بیچاره می‌کند.
رئیس خانه صنعت و معدن کشور در ادامه بیان کرد: صنعت‌گری که به بانک وام با سود 40 درصد بدهکار است، هر روز غرق‌تر از روز قبل می‌شود و ضربه سنگینی خواهد خورد و در شأن صنعتگران نیست که به دلیل مشکلات اقتصادی در زندان به سر ببرند.
سهل‌آبادی به شبکه توزیع استان اشاره کرد و گفت: لازم است با فرهنگ‌سازی توسط فروشنده‌ها، شبکه توزیع به کمک شبکه تولید بیاید و با همدلی بر این جنگ اقتصادی غلبه کنیم.
وی از ایجاد یک شبکه صادراتی توسط خانه‌های صنعت و معدن در سراسر کشور به منظور رفع مشکلات کارخانه‌ها در زمینه‌های مختلف اعم از مواد اولیه و صادرات خبر داد و گفت: تامین منابع مالی و تامین و اصلاح منابع انسانی که از مشکلات بازار تولیدات است توسط این تیم ارزیابی و بررسی می‌شود.
رئیس خانه صنعت و معدن کشور استفاده از ظرفیت‌های چهارمحال و بختیاری را الزامی داسنت و گفت: استفاده از ظرفیت گردشگری در این استان می‌تواند موجب رونق اقتصادی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار