تابناک چهارمحال وبختیاری- استاد حوزه و دانشگاه گفت: مهم‌ترین ترفند دشمن سم‌پاشی ناامیدی در کشور بوده که لازم است افراد به خصوص نسل جوان مثبت‌گرا باشند.
کد خبر: ۶۳۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 15 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت الاسلام حبیب‌الله فرحزاد در بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی، با اشاره به آغاز ماه ذی‌الحجه، اظهار کرد: ماه‌های ذی‌القعده، ذی‌الحجه، محرم و رجب از ماه‌های حرام هستند که حرمت نگه‌داشتن آن‌ها فوق‌العاده هستند.
وی افزود: در ماه‌های حرام سال جنگ، خونریزی، نزاع و اختلاف حتی با کافر حربی حرام است و در این ماه آتش بس اعلام می‌شود.
حجت‌الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه آفت و آسیب نظام، اسلام و مملکت تفرقه است، تصریح کرد: اگر تفرقه میان شما افتد، دشمن در شما نفوذ خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دست خدا با جماعت است، ادامه داد: هر انسانی از جماعت دور شود طعمه شیطان خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: ۱۵ میلیون پرونده در قوه قضاییه فاجعه است، این نشان از هنجارها و شبیخون فرهنگی دشمن است، در حال حاضر مهم‌ترین ترفند دشمن سم‌پاشی ناامیدی بوده که لازم است افراد به خصوص نسل جوان مثبت‌گرا باشند.
وی بیان کرد: دشمن قصد دارد قشر جوان و جوانان را نا امید کند، روح و جان تمام افراد با امید زنده است، افرادی که به سوی نا امیدی حرکت می‌کنند به خودکشی، اعتیاد یا افسردگی دچار می‌شوند.
حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری داشته و با هجمه‌های گوناگون مواجه بوده است، تصریح کرد: نباید نا امید شد و قطعا با توکل به خدا می‌توان با تمام حکومت‌ها مقابله کرد، همچنین اگر با اهل بیت باشیم کوچکترین صدمه با ما وارد نخواهد شد.
وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: این روز، روز تکریم بانوان، دختران و فرزندان است.
حجت‌الاسلام فرحزاد ادامه داد: کرامت و معجزه حضرت معصومه بسیار بالاست به طوری که علاوه بر بازکردن گره‌های کوچک می‌تواند گره‌های بزرگ انسان‌ها را باز کند و برای ورود به بهشت شفاعت افراد را خواهد کرد، بنابراین باید قدردان زیارت این بانوی بزرگوار بود و از زیارت آن حضرت غافل نشد.
وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بسیاری از علما در حوزه علمیه قم تحصیل کرده‌ و مروج فرهنگ اهل بیت بودند، زیرا اکنون حوزه علمیه نجف کارایی لازم را ندارد و قم نماد تشیع و تسنن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار