تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به 17 پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل بار این استان با قید فوریت خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 15 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با تاکید بر برخورد بدون اغماض با متخلفان حوزه حمل و نقل در استان افزود: از ابتدای امسال بر شدت نظارت های میدانی بر شرکت های حمل و نقل بار افزوده شده و تاکنون 17 شرکت متخلف به کمسیون ماده 12 این اداره کل معرفی شده است.
وی ادامه داد: به منظور فراهم کردن امکان رسیدگی به موقع به تخلفات قابل طرح در کمیسیون های ماده 12 طبق ماده 5 آیین‌ نامه حمل بار و مسافر مصوب 1378، به منظور اتخاذ رویه واحد در برخورد قانونی با تخلفات شرکت‌ ها و موسسه‌ های حمل ‌ونقل کالا و مسافر براساس دستورالعمل ابلاغ شده به 17 مورد تخلف رسیدگی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخلفات انجام شده تصریح کرد: بیشتر تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان را عدم رعایت بخشنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عدم کنترل مدیر فنی، مهار بار و اضافه تناژ شامل می شود.
جمشیدی با بیان اینکه بزودی آرای این کمیسیون بصورت عمومی اعلام می شود، اظهار کرد: سعی شده تا قانون، مقررات و آرای بازدارنده و اثرگذار اولویت سیاست ها و برنامه های کمسیون ماده 12 استان باشد تا تامین حداکثری رفاه و آسایش برای مشتریان حمل ونقل جاده ای در حوزه کالا و مسافر فراهم شود.
بر اساس ماده 12 آیین نامه حمل بار و مسافر مصوب 1378، رسیدگی به تخلفات شرکتها و موسسات حمل ونقل جادهای در خصوص عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه مذکور بر عهده کمیسیونی متشکل از 3 نفر از افراد ذیصلاح به انتخاب ریاست سازمان و نماینده صنف مربوطه (بار یا مسافر حسب مورد) می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار