دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامات عشایر در راستای منویات مقام معظم رهبری است و این قشر بدون برگزاری جلسه و همایش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 17 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ضیاالدین حزنی در همایش تکریم و تجلیل از گله‌داران و شبانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این دهمین همایش با همین موضوع در کشور است، گفت: 35 درصد از صنایع دستی کشور توسط عشایر تهیه می‌شود.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اقدامات عشایر در راستای منویات مقام معظم رهبری است و این قشر بدون برگزاری جلسه و همایش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حرکت می‌کنند.
وی با بیان اینکه نقش عشایر در حفاظت از مرزهای کشور بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این همایش‌ها تجلیل از زحمات قشر عشایر و گله‌دار است و لازم است مسؤولان تعهدات خود را به این قشر انجام دهند.
حزنی اضافه کرد: مشکلات عشایر و دامداران بایستی به اداراتی از جمله جهادکشاورزی، منابع‌طبیعی، محیط‌زیست و دامپزشکی برای مرتفع شدن توسط مسؤولان مربوطه ارجاع داده شود.
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر حل مشکلات در درون کشور و بدون چشم‌داشت به بیرون، اظهار کرد: بایستی با پویایی و آموزش به اهداف رسید.
وی با اشاره به اینکه امور عشایر باید نسبت به آموزش عشایر و دامداران اقدامات لازم را صورت دهد، افزود: متأسفانه در برخی از مناطق عشایری کشور زیرساخت‌ها زیر صفر است و بایستی حداقل‌های زیرساخت‌ها برای آن‌ها فراهم شود.
حزنی در پایان گفت: یک هزار و ۷۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار