معاون وزیر آموزش و پرورش:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بر تدوین و تنظیم الگوی توسعه منطقه ای به عنوان یک راهبرد برای رفع مشکلات نظام اموزشی تاکید کرد.
کد خبر: ۶۳۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 19 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی اللهیار ترکمن در جلسه شورای آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری که با حضور اعضای کمیسیون آموزش و و تحقیقات برگزار شد، افزود: برای رسیدن به نظام آموزشی موفق و رفع مشکلات و موانع موجود که به دلیل نادیده گرفتن سهم استاهان به وجود آمده است، تدوین الگوی منطقه ای یک گام مهم و ضروری است .
وی به اعضای شورای آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری تاکید کرد:الگوی توسعه منطقه ای در این استان به عنوان استان پایلوت، تهیه شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 96 درصد اعتبارات آموزش و پرورش برای حقوق و مزایا تخصیص می یابد و تنها 4 درصد برای اجرای برنامه ها هزینه می شود.
نائب ریس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بدهی 10 هزار میلیارد تومان وزارت آموزش و پرورش گفت: مقرر بود که بودجه آموزش و پرورش از سوی دولت، استانی اعلام شود اما اعضای کمیسیون اجازه ندادند این امر محقق شود.
قاسم احمدی لاشکی افزود: استان چهارمحال وبختیاری یکی از استانهای موفق است و دارای دانش آموزان مستعد و معلمان ومدیرانی با انگیزه کاری خوبی است.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه این جلسه به بیان مشکلات شهرستان های استان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار