رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صنعت توریسم تحولات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را به نحو مطلوب رقم می‌زند، گفت: توسعه صنعت گردشگری، نیازمند نگاه ویژه به حوزه تبلیغات است.
کد خبر: ۶۴۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 11 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری، خان‌محمد غیبی حاجیور در نشست اعضای شورای اسلامی استان با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان  اینکه باید در صدد معرفی هویت و تاریخ این استان تلاش‌هایی در عرصه‌های ملی و بین المللی صورت بگیرد، گفت: باید در همین راستا، حمایت مالی از افرادی که در حوزه گردشگری فعال هستند صورت بگیرد.
رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شوراها یکی از ارکان نظام تصمیم‌گیری در کنار مدیران هستند، افزود: چهارمحال و بختیاری باید به جایگاه واقعی خود در زمینه گردشگری دست پیدا کند که در این بین شوراهای اسلامی آمادگی خود جهت هر گونه همکاری را اعلام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه صنعت توریسم تحولات اقتصادی چهارمحال و بختیاری را  به نحو مطلوب رقم می‌زند، گفت: توسعه صنعت گردشگری، نیازمند نگاه ویژه به حوزه تبلیغات است.
غیبی حاجیور اضافه کرد: منفعت مردم در گرو تلاش شبانه‌روزی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و تقویت ارتباط با مسؤولان در رده‌های مختلف مدیریتی ملی و استانی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار