مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: 25 هزار و 873 نفر از مردم استان در هشتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
کد خبر: ۶۴۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 14 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرهاد خلیل مقدم افزود: از این تعداد شرکت کننده، 11 هزار و 260 نفر در بخش آنلاین و مابقی در بخش مکتوب جشنواره شرکت کرده اند.
وی با اشاره به رشد قابل توجه شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: سال گذشته 24 هزار نفر از مردم استان در این جشنواره شرکت کرده بودند.
خلیل مقدم با بیان اینکه در این دور از جشنواره 7 کتاب در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال با موضوع سیره رضوی در 2 بخش انفرادی و خانوادگی عرضه شد، افزود: اختتامیه این جشنواره در ایام دهه ولایت همزمان با هفته نخست شهریورماه با حضور افراد و خانواده های برگزیده برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: همراهی خبرنگاران در پیشبرد برنامه های استان به ویژه در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی نقش موثری داشته است.
خلیل مقدم ادامه داد: حرفه خبرنگاری کاری سخت، پیچیده و در عین حال اثرگذار است و می تواند در خنثی سازی توطئه های جنگ نرم دشمن نقش کلیدی ایفا کند.
هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی از مجموعه برنامه های شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار