مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خانگی و تجاری بیشترین خاموشی را در قطعی‌های برق طی روزهای گذشته متحمل شدند.
کد خبر: ۶۴۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ 14 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: سال 97 سخت‌ترین سال برای وزارت نیرو بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اوج مصرف برق در کشور تیرماه امسال بود، افزود: بخش خانگی و تجاری بیشترین خاموشی را در قطعی‌های برق طی روزهای گذشته متحمل شدند.
وی با بیان اینکه در تیرماه امسال در مجموع 5 درصد کاهش مصرف برق  در بخش اداری چهارمحال و بختیاری صورت گرفت، ادامه داد: در این استان برخلاف سایر استان‌ها اوج مصرف برق در شب‌ها رخ می‌دهد.
فرهزاد با تاکید بر اینکه طی مدت زمان سپری شده در تابستان امسال نسبت به سال گذشته در مجموع 4 درصد کاهش مصرف برق در چهارمحال و بختیاری داشتیم، عنوان کرد: در سه روز گذشته خاموشی در استان صورت نگرفت و امید است با خنک شدن هوا از میزان خاموشی‌ها کاسته شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در فصل گرمای امسال سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، جهاد کشاورزی و سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری بیشترین میزان صرفه‌جویی را داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار