تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : مانع تراشی ، ایجاد مشکل در امر تولید و اشتغال در این برهه زمانی خیانت است و دولت با جدیت رفع موانع تولید داخلی را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۶۴۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 15 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دغدغه اصلی دولت دوازدهم فراهم کردن زمینه سرمایه گذاری در امر تولید داخلی و ایجاد اشتغال است و در این زمینه قصور و تعلل از سوی هیچ دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در تامین به موقع منابع مالی و خدمات رسانی قابل پذیرش نیست.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت کارشناسی شده در کارگروه تخصصی تصویب می شود و بانک‌ها عامل و دستگاه های خدمات رسان موظفند مصوبات و تعهدات این کارگروه را عملیاتی و به سرانجام برسانند.
عباسی، تعداد مصوبات امسال ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان را 83 مصوبه ذکر کرد و گفت: تاکنون 53 مصوبه اجرایی شده است و 30 مصوبه مابقی نیز با جدیت در حال پیگیری است.
در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، مشکلات وثیقه بانکی، تقسیط بدهی، تامین سوخت و زیرساخت از سوی شرکت شهرک های صنعتی برای 7 طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار