سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به خبرنگارانی که در نشست خبری به دلیل تدافعی بازی کردن این تیم سوالی از ویسی نپرسیدند، گفت: از این نتیجه ناراحت هستید؟
کد خبر: ۶۴۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰ 17 August 2018

عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل پرسپولیس اظهار کرد: مقابل پرسپولیس بازی سختی داشتیم و بازی پرفشاری برای ما بود. توانستیم حملات متعدد این تیم را کنترل کنیم و در نهایت به یک امتیاز برسیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم احتمال دارد در بخش هجومی به مشکل بخوریم اما در بخش دفاعی قوی بودیم و تمرین زیادی کرده بودیم. کامیابی‌نیا و نوراللهی را تحت فشار گذاشتیم تا حسینی و خلیل‌زاده مجبور بشوند جلوتر بیایند و دفاع پرسپولیس خالی‌تر شود.

او اضافه کرد: مهاجمی را از مالی می‌خواهیم اما تاکنون سه بار به فرودگاه آمده و برگشت خورده است. مسئولان در تلاش هستند مشکلات مالی برطرف شوند و مقداری پرداختی در ابتدای فصل داشتیم و امیدواریم بقیه مشکلات حل شود. امسال سال نخستع ماست و کار سختی داریم.

همچنین ویسی در نشست خبری، اظهار کرد: یک بازی بسیار سخت و پر فشار را در بخش دفاعی تجربه کردیم. در بخش دفاع خیلی خوب بودیم. در ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم. امروز خوش شانس بودیم گل نخوردیم. وخوشحالیم سه بازی متوالی گل نخوردیم. باید ضعف‌مان در گل نزدن را جبران کنیم. این یک امتیاز برای ما شیرین و برای پرسپولیس تلخ بود.

او در واکنش به زمین خوردن‌های متوالی بازیکنان تیمش گفت: یک بار دروازه‌بان و یک بار هم مدافع ما افتاد. یک بار هم در وقت اضافه بازیکن‌مان زمین خورد. کلا سه بار زمین خوردیم.

در پایان نشست خبری خبرنگاران به نشانه بازی تدافعی نفت مسجد سلیمان سوالی از ویسی نپرسیدند و ویسی به خبرنگاران گفت: از این نتیجه ناراحت هستید؟

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار