سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: یک هفته برای بازی آینده با پرسپولیس زمان داریم و اکنون این تیم در ذهن من نیست و از پس فردا به آن فکر می کنم.
کد خبر: ۶۴۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ 17 August 2018

پائولو سرجیو در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، اظهارکرد: از هواداران بسیار خوب و در حالی که یک بازی بسیار سخت داشتیم، از ما حمایت کردند که از آن ها تشکر می کنم. نیمه اول در کنترل تیم ما بود و در جستحوی ایجاد فضا برای گلزنی بودیم ولی در یک ضد حمله حریف به گل رسید که باعث شد کار برای ما سخت تر شود ولی به هیچ وجه فرایند رو به رشد را از دست ندایدم.

وی ادامه داد: تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و شانس گلزنی هم داشتیم ولی گل دوم را دریافت کردیم. این گل یک توپ برگشتی بود که وارد دراوزه ما و کار برای ما سخت شد. باید به بازیکنانم که برگشت به بازی کار آسانی نبود ولی بازی را برگرداندند و خیلی تلاش کردند، تبریک بگویم. نیمه دوم را عالی تمام کردیم و در جستحوی گل سوم هم بودیم ولی خوش شانس نیویدم. قطعا باید در مورد اشتباهات مان بیشتر کار و تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره دیدار آینده این تیم برابر پرسپولیس نیز گفت: یک هفته برای بازی با پرسپولیس زمان داریم، اکنون این تیم در ذهن من نیست و از پس فردا به آن فکر می کنم.

وی درخصوص بازی کرار جاسم و این که چرا به بازی دادن به برزای اصرار دارید؟ عنوان کرد: برزای سه بازی 90 دقیقه ای برای ما کار کرده است و چگونه می گویید که آماده نیست؟ برازی یک مهاجم است و وینگر نیست ولی چون مهاجم نداریم از او به عنوان وینگر استفاده کردیم.

سرجیو بیان کرد: به دنبال یک مدافع وسط هستیم و البته یک مهاجم هم به ما اضافه شد. می دانبم به دنبال چه چیزی هستیم و می دانیم که سه امتیاز هم از چهار بازی خوب نیست. همچنین از مسوولیت مان هم فرار نمی کنیم. هیچ تیمی پس از چهار بازی نه سقوط و نه صعود می کند. امروز خوب بودیم و باید تمرکز داشته باشیم. من هیچ وقت بهانه ای برای عدم نتیجه گیری نخواهم آورد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص داوری نیز گفت: درباره داوری از من سوال نکنید و نمی توانم جواب دهم. هفته قبل بازی را باختیم و گفتم داور از عهده قضاوت برآمد ولی امروز هیچی در خصوص داور نمی گویم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار