در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی با رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شد :
تابناک چهارمحال وبختیاری- تعداد مستمری بگیران استان شامل بازنشستگان،از کارافتادگان کلی و بازماندگان لغایت پایان سال گذشته (1396) 35.168 نفر بوده که لغایت خرداد ماه سال جاری این تعداد به 36.013 نفر رسیده است که نسبت به پایان سال گذشته حدود 2/5درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۶۵۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 23 September 2018
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی در دیدار با رئیس جدید برنامه و بودجه استان گفت: سازمان تامین اجتماعی ابزاری مهم برای جلوگیری از نابرابری ،بی عدالتی و ناامنی اجتماعی است که در جهت بهبود و بازتوزیع درآمدها در جامعه حرکت می کند.
غلامرضا محمدی با اشاره به رابطه دوسویه و تقویت کننده بین گسترش اشتغال و توسعه نظام تامین اجتماعی افزود: بواسطه اشتغال و رونق تولید ،پایه های تامین اجتماعی نیز تقویت می گردد از طرفی دیگر  سازمان تامین اجتماعی وظیفه حمایت از نیروی کار و تولید را بر عهده دارد.
محمدی نسبت پشتیبانی را یکی از مهمترین شاخص های نظام بیمه ای دانست و خاطر نشان کرد: این نسبت که تعداد بیمه شدگان به   مستمری بگیران را نشان می دهد در سالهای اخیر   به زیر 6 نفر بیمه شده رسیده است.
وی با اشاره به رشد2/5درصدی مستمری بگیران طی سه ماهه اول سال نسبت به سال گذشته تاکید کرد: نرخ رشد مستمری بگیران در کشور و استان به سرعت در حال افزایش است که این روند تاثیر بسیار زیادی بر نسبت پشتیبانی دارد از این رو برنامه ریزی جهت تحقق درآمدهای سازمان جهت پوشش تعهدات بسیار ضروری است و در این مسیر حمایت دستگاههای دولتی بسیار موثر است.
الیاسی دشتکی ،رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه در این دیدار با تاکید بر حمایت از سازمان تامین اجتماعی در این برهه حساس گفت: با شناختی که از مجموعه تامین اجتماعی در بخش های درمان و بیمه ای وجود دارد ارائه خدمت به مستمری بگیران و بیمه شدگان در اولویت قرار گرفته است و روز به روز با تسهیل فرآیندهای کاری از جمله خدمات الکترونیک و غیر حضوری این روند را تکمیل می نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار