استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ساخت و سازهای شهری باید برابر ضوابط و قانون انجام گیرد و از هرگونه بی قانونی در این خصوص جلوگیری شود.
کد خبر: ۶۵۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 24 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری گفت: اگر شهرداری ها نسبت به اعمال قانون جدیت داشته باشند تخلفی در ساخت و سازها صورت نمی گیرد.
وی افزود: برخورد با متصرفان زمین های دولتی و همچنین جلوگیری از تخلف در ساخت و سازهای غیرقانونی باید از مهمترین اولویت های کاری شهرداران و فعالان شهرداری ها باشد.
عباسی تصریح کرد: شهرداری ها با پیگیری از طریق مراجع قضایی نسبت به برخورد جدی و قانونی با متصرفان زمین های دولتی اقدام کنند.
وی یادآور شد: رعایت ضوابط شهری و عمل به قانون در ساخت و سازهای شهری می تواند در تحقق برنامه های سیمای شهری و منظر شهرها، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای عملکرد مدیریت شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از نحوه دریافت خدمات شهری تاثیر داشته باشد.
در این نشست درخواست هایی از تغییر کاربری طرح های شهرداری های شهرکرد، بروجن، فرخشهر و جونقان مورد بحث و تبادل نظر کارشناسی اعضای کمیسیون ماده پنج چهارمحال و بختیاری قرار گرفت و پس از ارائه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های اعضاء نسبت به اعلام نظر نهایی اقدام شد.
چهارمحال و بختیاری 42 شهر در 9 شهرستان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار