استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نمی‌توان در سراسر کشور یک طرز تفکر در مورد انتخاب هیئت امنای مساجد داشت، گفت: انتخاب هیئت امنای مساجد باید با رای مردم انجام شود.
کد خبر: ۶۵۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 26 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در نشست شورای سیاست‌گذاری امور مساجد، اظهار کرد: نقش اصلی مدیران دولتی و حاکمیتی در امر ساخت مساجد، هدایت و مساعدت است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل تنوع فرهنگ‌ها و قومیت‌ها نمی‌توان در سراسر کشور یک طرز تفکر در مورد انتخاب هیئت امنای مساجد داشت، گفت: انتخاب هیئت امنای مساجد باید با رای مردم انجام شود.
استاندار چهامحال و بختیاری با اشاره به بودجه 12 میلیارد تومانی پیش‌بینی شده در بحث مذهبی و دینی چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای هزینه این بودجه باید با هماهنگی تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه صورت پذیرد.
در ادامه این نشست، طهمورث الیاسی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به بودجه 12 میلیارد تومانی استان در بخش دینی، اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط باید ارائه طرح کنند تا بودجه به آن‌ها تخصیص یابد.
وی افزود:کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستانی هم می‌توانند در این زمینه یاری‌رسان باشند.
در ادامه این نشست، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ساخت مسجد محله‌های مسکن مهر سه شهر لردگان، شلمزار و فرادنبه هر کدام دارای مشکلات مخصوص به خود هستند که این مشکلات در حال رفع شدن هستند.
سهراب رئیسی گفت: از 600 میلیون تومان اعتباری که این مساجد دارند، 220 میلیون تومان هنوز واریز نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار