با پیگیری مسئولان چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری مسئولان استان، گاز منزل یک خانواده بی بضاعت که بدنبال نپرداختن چهار دوره بدهی توسط پیمانکار قطع شده بود، وصل شد.
کد خبر: ۶۶۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 29 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیامک حیدری اظهار داشت: فردی با انگیزه نامشخص هفته گذشته با انتشار کلیپی در فضای مجازی قطع اشتراک گاز یک منزل در «سرخون» اردل را به اشتراک گذاشت و احساسات برخی از هموطنان مان را جریحه دار کرده بود.
وی پخش این کلیپ شبهه انگیز را تشویش اذهان عمومی و بازی با احساسات مردم و خواست بدخواهان و دشمنان نظام دانست.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این مشترک گاز از تاریخ سوم بهمن‌ ماه 96 تا 24 شهریور ماه امسال، طی چهار دوره متوالی قبض خود را پرداخت نکرده بود که با این حال با پیگیری مسئولان و شرایط این خانواده، گاز آنان ظرف 48 ساعت وصل شد.
وی ادامه داد: فردی خارج از استان با حمایت یک نهاد در شهرستان به بهانه پرداخت پول گاز و کمک به خانواده‌ های نیازمند وارد خانه این فرد شده و فیلمی از قطع گاز این خانواده را ضبط و در فضای مجازی منتشر کرد.
حیدری گفت: به محض اطلاع از شرایط نامطلوب این خانواده و داشتن یک فرزند معلول، جریان گاز وی بدون دریافت مطالبات قبلی وصل شد.
وی تاکید کرد: به همکاران شبکه گاز استان نیز توصیه شده با توجه به شرایط حساس کشور با کمال رعایت حرمت، نسبت به وصول مطالبات اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری برخورداری 294 هزار خانوار استان از نعمت گاز طبیعی را یادآور شد و گفت: 107 هزار و 728 انشعاب شهری و 71 هزار و 366 انشعاب روستایی در استان وجود دارد.
وی افزود: یکهزار و 144 مشترک استان در حوزه صنعتی و کشاورزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
بیش از 60 درصد از جمعیت 947 هزار نفری چهارمحال و بختیاری در مناطق شهری و مابقی در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار