مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکلی در تامین کالا در بازار وجود ندارد، گفت: مردم هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا با کمبود مواجه نشویم.
کد خبر: ۶۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 02 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فرج‌الله رحمتی امروز گفت: اینکه گفته می‌شود کالا در مغازه‌ها وجود ندارد یا مغازه‌دارها اقدام به جمع‌آوری آن‌ها کرده‌اند حرف درستی نیست و کاملا تکذیب می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کشور در یک جنگ اقتصادی به سر می‌برد و همگی باید این موضوع را قبول کنند، افزود: اینکه ادعا که مغازه‌داری اقدام به جمع‌آوری یا انبار اجناس خود کرده باشد صحیح نیست چون نظارت از سوی دستگاه‌های مربوطه بسیار شدید است.
رحمتی با تاکید بر اینکه شرکت‌های تولیدکننده، اقلام سفارشی واحدهای صنفی در چهارمحال و بختیاری را تامین نمی‌کنند یا کالاهای کمتری برای آن‌ها ارسال می‌کنند، عنوان کرد: گزارش‌های زیادی از سوی واحدهای صنفی استان می‌رسد که شرکت‌های تولیدکننده سفارش‌ها را ناقص ارسال می‌کنند.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور مردم باید در خریدهای خود مراعات‌های لازم را داشته باشند و بیش از نیاز خود خرید نکنند.
وی به توطئه‌های دشمنان برای تحریک و ارعاب مردم اشاره و اضافه کرد: دشمن یک جنگ روانی به راه انداخته و متاسفانه بیشتر افراد سودجو هم از این حربه استفاده می‌کنند و با بیان مواردی همچون نیست، کمبود وجود دارد یا اجناس گران می‌شود به این مسئله دامن می‌زنند.
رحمتی تاکید کرد: جنگ روانی که دشمن آغاز کرده روی قشر خاصی از جامعه تاثیرگذار بوده و مردم باید کمک کنند تا این بحران پشت سر گذاشته شود، در حال حاضر مشکلی در تامین کالا در بازار وجود ندارد اما مردم باید همکاری لازم را داشته باشند تا با کمبود مواجه نشویم.
وی با بیان اینکه نمی‌توان منکر نوسانات در بازار شد، ادامه داد: چهارمحال و بختیاری تابع کشور است به دلیل اینکه برخی کارخانه‌ها یا واحدهای تولیدی که مایحتاج مردم را تولید می‌کنند در این استان وجود ندارد از همین رو واحدهای صنفی این استان واردکننده و سپس توزیع‌کننده هستند و هیچ نقشی در قیمت‌گذاری محصولات ندارند، اصناف استان جنسی که خریداری می‌کنند را باید با یک سود متعارف به فروش برسانند.
لازم به ذکر است در روز گذشته قیمت طلا و ارز با روند کاهشی همراه بوده  و برخی اقتصاددانان معتقد هستند این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار