تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال 50 طرح نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۶۶۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 02 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این طرح ها دو هزار و 470 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی افزود: با بهره برداری از این تعداد طرح صنعتی، زمینه اشتغال مستقیم افزون بر 600 نفر در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری فراهم می شود.
امامی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 39 طرح صنعتی نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
وی یادآور شد: برای بهره برداری از 39 طرح تکمیلی چهارمحال و بختیاری در نیمه نخست امسال یکهزار و 290 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این تعداد در نیمه نخست سال جاری زمینه اشتغال مستقیم 438 نفر فراهم شد.
امامی گفت:در نیمه نخست امسال 78 درصد اهداف صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری محقق، 73 درصد پیش بینی اشتغال انجام و 52 درصد تعهد سرمایه گذاری اجرایی شد.
براساس پیش بینی های صورت گرفته تمامی تعهد سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مبنی بر تکمیل و بهره برداری از 60 طرح نیمه تمام تا پایان سال جاری اجرایی می شود.
اعتبارات دولتی پاسخگوی اجرا و تکمیل طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری نیست و جذب بخش خصوصی در این حوزه می تواند به رفع بسیاری مشکلات مؤثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار