تابناک چهارمحال وبختیاری- اجتماع 20هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در قالب اقتدار عاشورایی با عنوان لشگریان حضرت محمد رسول الله (ص) روز پنجشنبه در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 04 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- در اجتماع 20 هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری که در مجموعه ورزرشی شهدای دانش آموز برگزار شد، اقشار مختلف بسیج حضور داشتند.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای تروریستی، تبیین قیام عاشورای حسینی و رشادت رزمندگان اسلام در این رزمایش و اجتماع متجلی شد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: آمادگی دفاعی تنها به دفاع فیزیکی و مرزی محدود نمی شود، بلکه به منزله دفاع از مرزها و حوزه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و روانی است.
به گزارش ایرنا، سردار علی محمد اکبری تاکید کرد: رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس با تهدید و تحریم توأمان دشمنان مواجه بودند اما با ایستادگی تمام قد توانستند استکبار جهانی را به زانو درآورند.
وی تاکید کرد: سپاه با طراحی و اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) توان و اقتدار کشور را به دنیا نشان داد.
به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و استاندار و مسوولان دستگاههای اجرایی نیز در این اجتماع حضور یافتند.
رزمایش بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان متشکل از 20 گردان عاشورا و الزهرا (س) از 14 تا 29 شهریور امسال با رمز محمد رسول الله (ص) در شهرکرد و دیگر شهرستان های استان آغاز شد و پایان این رزمایش اجتماع بسیجیان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار