استاندار چهارمحال و بختیاری در اجتماع بسیجیان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ایران پیرو فرهنگ عاشورایی در دفاع از کیان کشورشان هستند و تحمل رجزخوانی دشمن را ندارند.
کد خبر: ۶۶۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 04 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد، اقبال عباسی در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمد رسوال‌الله 2 چهارمحال و بختیاری با تأکید بر به نمایش گذاشتن اقتدار عاشورایی توسط بسیجیان، گفت: مردم ایران پیرو فرهنگ عاشورایی در دفاع از کیان کشورشان هستند و تحمل رجزخوانی دشمن را ندارند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کشور ما برپایه دین اسلام و فرهنگ عاشورایی به رهبری امام خمینی (ره) تشکیل شده است و اگر دشمن بخواهد اعتقادات ما را نشانه بگیرد، همه ما لباس رزم می‌پوشیم و در مقابل دشمن می‌ایستیم.
وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم چهارمحال و بختیاری، افزود: مردم این استان در چند سال گذشته در حوادث دی‌ماه و اعتصابات نشان دادند که با دشمن همراهمی نمی‌کنند و این استان جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
عباسی اضافه کرد: شاهد افزایش ۳۷ درصدی صدور بارنامه برای کامیون‌داران باتوجه به مشکلات صنفی آن‌ها بودیم و هیچ کس نمی‌تواند کامیون‌داران بسیجی ما را علیه نظام تحریک کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای حل مشکلات در کنار مردم و بسیجیان هستیم، گفت: کامیون‌داران بسیجی ما در مواقع بحران وارد میدان شدند و نگذاشتند در تامین سوخت با مشکل مواجه شویم.
وی با تأکید بر اینکه با فساد، بی‌تدبیری و ناهنجاری مخالف هستیم، خاطرنشان کرد: ما ترامپ و استکبار جهانی را عین فساد، ظلم و ناهنجاری می‌دانیم و ملت ایران یکپارچه و با قدرت در مقابل دشمن صف کشیده‌اند.
علی‌محمد اکبری در بخش دیگری از اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان سپاه محمد رسوال‌الله 2 چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله اول این رزمایش در شهریور ماه جاری در استان هم‌زمان با سایر نقاط کشور با حضور بسیجیان ولایت‌مدار آغاز شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با تأکید بر اینکه شاهد حضور پرشور بسیجیان در این اجتماع عظیم هستیم، خاطرنشان کرد: فرماندهان سپاه از جمله سردار سرتیپ صفاری قبل از اینکه مردم این استان را بشناسند با رزمندگان دلاور استان در جبهه‌های شوش آشنا بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار