تابناک چهارمحال وبختیاری- آیین اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 07 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سعيد صالحي در این آیین، اظهار كرد: زيرساخت و زير بنای بالندگي و شكوفايي استعدادها، نتيجه يادگيري و گفت و گو است.
سرپرست دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري چهارمحال و بختياري افزود: گفت و گو در جوامع دانشگاهي از اين لحاظ مورد اهميت بوده كه مقطع سني، جنسيت و زمان در آن مد نظر گرفته نشده است.
صالحي با اشاره با تاثير گفت و گو در جامعه دانشجويي در شرايط اقتصادي و سياسي جامعه، خاطرنشان كرد: ارتقا بالندگي و شكوفايي استعداد، رشد و توسعه زيرساخت جامعه و همچنين ارتقا سطح علمي، از اهداف گفت و گو در مقاطع دانشجويي و به خصوص گفت و گو ميان نخبگان دانشجويي و اساتيد دانشگاه، به شمار مي‌رود.
وي با اشاره به تاثير مناظرات دانشجويي در ارتقا سطح كيفي علمي جامعه، بيان كرد: عملكرد دانشگاه‌هاي علمي كاربردي و به خصوص جهاد دانشگاهي به عنوان متولي اين امر تاثير بسياري مطلوب و خوبي داشته چرا كه افزايش توان استعداد در جوانان در عرصه‌هاي مختلف تاثير به مراتب بالاتري در سطح استاني و كشوري دارد.
در این آیین گروه «نغمه سبز» از دانشگاه پیام‌نور شهرکرد، گروه «تلنگر» از دانشگاه شهرکرد، گروه «آیت‌الله طالقانی» از دانشگاه شهرکرد، گروه «می‌توانیم» از دانشگاه شهرکرد، گروه «علامه» از دانشگاه جامع علمی کابردی، گروه«مرصاد» از دانشگاه شهرکرد، گروه «اصولگرایان اصلاح‌طلب» از دانشگاه شهرکرد و گروه«حرف حساب» از دانشگاه شهرکرد و همچنین هیات داوران در مسابقات مناظره تجلیل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار