نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عده‌ای در کشور به لبخند بیگانه دل می‌بندد و همه چیز را قربانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 07 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلیمن محمدعلی نکونام در یادواره شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش عشایر در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی، گفت: امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلابند و امروز شاهدیم که عشایر در تمامی عرصه‌های ایثار، شهادت، جهاد، تولید، کار و پویایی حضور فعال دارند که باید این تلاش‌ها را گرامی داشت.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نباید روستائیان و عشایر در امکانات رفاهی تفاوتی با شهرها داشته باشند تا بتوانند با بالندگی تمام سرباز انقلاب و اسلام باشند.
وی با تأکید بر اینکه عشایر به وعده‌های الهی ایمان دارند، خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور به لبخند بیگانه دل می‌بندد و همه چیز را قربانی می‌کنند، اما عشایر به دستورات الهی عمل کردند و در این 40 سال در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند و از تحریم، تهدید و قطعنامه‌های سازمان ملل نمی‌ترسند.
نکونام ادامه داد: امروز عده‌ای در کشور، در تلاش هستند تا به جامعه القا کنند اگر فلان قطعنامه و یا تعهد را امضا نکنیم برای کشور مشکل ایجاد می‌‌شود، باید به این افراد گفت نباید از تهدید دشمن ترسید تا خداوند شما را یاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار