تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به اقامه نماز جماعت در دستگاه مربوطه اختصاص دهند.
کد خبر: ۶۶۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 11 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– اقبال عباسی در شورای اقامه نماز استان، بر برپایی نمازهای جماعت در ادارات استان تأکید کرد و گفت: اقامه نماز در ادارات باعث گسترش فرهنگ معنویت می‌شود و برکات بسیاری را در پی دارد. 
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها بخشی از اعتبارات فرهنگی خود را به اقامه نماز جماعت در دستگاه مربوطه اختصاص دهند و برای اعزام روحانی به اداره با سازمان تبلیغات اسلامی استان در ارتباط باشند. 
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به فعالیت 387 امام جماعت روحانی و 985 امام جماعت فرهنگی در سال گذشته در مدارس استان، افزود: از این تعداد 663 نفر روحانی آقا و 704 نفر روحانی بانو هستند. 
بهروز امیدی با بیان اینکه این تعداد در سال جاری نیز به مدارس برای اقامه نماز اعزام می‌شوند، عنوان کرد: تعریف زنگ نماز در مدارس و برپایی نماز شوق وصل از برنامه‌های سال جدید تحصیلی در مدارس استان بود. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز از ابلاغ شیوه‌نامه ساماندهی ائمه جماعات ادارات خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اعزام روحانی به اداره مربوطه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند. 
حجت‌الاسلام مرتضوی بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بهره‌وری ادارات را در گرو اقامه نماز جماعت و اول وقت دانست و خاطرنشان کرد: در 169 نقطه تجمع جمعیتی استان نمازهای جماعت اقامه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار