تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره تثبیت حفظ قرآن با حضور حافظ بیت الاحزان حضرت زهرا (س) مشهد مقدس خبرداد.
کد خبر: ۶۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 21 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن تقی پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به برخی از مشکلات حفاظ برای عدم مرور آیات و تثبیت محفوظات، فراموشی حفظ و همچنین نبود کلاس‌های استاندارد آموزشی گفت: در طرح دوره تثبیت حفظ، علاوه بر برنامه‌ریزی، تمرین، نکات آموزشی تجوید و مفاهیم نیز بیان می شود.
وی با بیان این نکته که هر 4 روز یک جزء تثبیت می شود، افزود: این دوره ویژه حافظان 5، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء قرآن کریم ( خواهر و برادر) به سبک موسسه بیت الاحزان توسط میثم امیدیان در اداره امور قرآنی شهرکرد برگزار می شود.
تقی پور با اشاره به اینکه کلاس ها هر روز از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار می شوند، ادامه داد: حافظان شرکت کننده در این دوره در سه بخش ضعیف، متوسط و عالی تقسیم بندی می شوند و هر قرآن آموز متناسب با سطح خود، برنامه آموزشی را اجرا می کند.
وی در پايان افزود : حافظان قرآن متقاضی ثبت نام در این طرح آموزشی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03833347620 تماس بگیرند و یا به اداره امور قرآنی واقع در خیابان کاشانی کوچه 21 مراجعه نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار