نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اربعین مصداقی از نصرت پروردگار متعال است، گفت: تجمع عظیم مسلمانان لرزه بر کاخ استبداد انداخته است.
کد خبر: ۶۷۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 22 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به اینکه کاروان‌های زیادی از مردم استان به کربلای معلی عازم شدند،گفت: حدود 12 موکب در مرزهای مشترک با عراق، کربلای معلی و نجف اشرف از چهارمحال و بختیاری برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مستقر شدند.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اربعین پدیده نویی را در بر دارد، افزود: اصل اربعین نو نیست و مورد توصیه بزرگان دین و ائمه بوده و اولین زائر اربعین جابربن عبدالله انصاری معرفی شده است.
وی با اشاره به اینکه امروز اربعین یک حالت نو و جدید به خود گرفته و یک پدیده کاملاً جدید است، ادامه داد: اربعین مصداقی از همان کشتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که حرکت می‌کند تا بشریت را از شرّ استکبار و طواغیت نجات دهد.
نکونام با بیان اینکه موج عظیم انسان‌ها از سراسر دنیا در اربعین توجه همگان را به عمق عدالت‌پروری مکتب اسلام جلب کرده است، اضافه کرد: اربعین امروز مصداقی از نصرت پروردگار متعال است.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مصدایق یاری پروردگار همین است که یک عظمتی از انسانیت و بشریت ایجاد کنند و در حقیقت موجی بشوند توپنده تا لرزه بر کاخ استبداد و استکبار بیاندازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار