تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری همايش بين‌المللي ظرفيت‌هاي انقلاب اسلامی، کارآمدي و کارنامه نظام جمهوري اسلامي ايران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 22 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نادر پور ارشد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: در این خصوص لازم بود که دانشگاه‌ها رسالت خود را به شکلی تمام‌ در خصوص انقلاب اسلامی انجام دهند.
وی افزود: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز این رسالت را به خوبی احساس کرده و پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب وابسته به این معاونت، برگزاری همایش بین‌المللی را با موضوع انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها، کارآمدی و کارنامه را در دستور کار خود قرار داد.
پورارشد گفت: فرصت ارائه مقاله به این همایش تا 30 آبان‌ماه امسال است و زمان برگزاری همایش روزهای 9، 10 و 11 بهمن‌ماه سال جاری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب از جزئیات همایش مطلع شوند.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بیان کرد: همزمان با پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب که زیر مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی تشکیل شده در استان‌ها نیز دفتر این پژوهشکده فعال شده است که در این راستا با راه‌اندازی دفتر استانی بر نگارش، اطلاع‌رسانی موضوع و ارسال مقاله از سوی شرکت‌کنندگان اهتمام ورزیده شد.
وی خاطرنشان کرد: پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب علاوه بر برگزاری این همایش در نظر دارد از طریق دفتر استانی خود کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره را با موضوع انقلاب اسلامی در طول سال برگزار کند که از برگزار کنندگان حمایت مادی و معنوی به عمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار