مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حواله ارزی صد دینار عراقی به زائران اربعین حسینی داده می‌شود، گفت: معادل مبلغ این حواله صد هزار دیناری، 960 هزار تومان وجه کشور است.
کد خبر: ۶۷۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 24 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- یوسف آقابزرگی با اشاره به اینکه تاکنون 9 هزار و 287 نفر از زائران چهارمحال و بختیاری در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد، مدارک 8 هزار و 874 نفر به سفارت تحویل و 8 هزار و 147 ویزا صادر شده است.
مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده 730 ویزای باقیمانده تا ساعات پایانی امروز صادر می‌شود.
وی از حضور سودجویان برای سوءاستفاده از زائران در هنگام ثبت‌نام در سامانه سماح خبر داد و اضافه کرد: برخی از دفاتر جعلی با دریافت مبالغ زیادی از زائران وعده صدور ویزا در کمتر از یک روز را می‌دهند، این در حالی است که حداقل زمان صدور ویزا 48 ساعت است.
آقابزرگی با بیان اینکه آخرین قیمت صدور ویزای اربعین حسینی 234 هزار و 875 تومان است، ادامه داد: افراد سودجو با دریافت مبالغ بالاتر قصد سوءاستفاده از زائران را دارند.
مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حواله ارزی صدهزار دینار عراقی به زائران اربعین حسینی داده می‌شود، گفت: زائران می‌توانند از طریق سامانه بله بانک ملی اقدام به دریافت این حواله و معادل آن را در باجه‌های بانک ملی در نجف و کربلا دریافت کنند.
وی افزود: معادل مبلغ این حواله صد هزار دیناری، 960 هزار تومان وجه کشور است.
آقابزرگی با بیان اینکه سامانه سماح تا دو یا سه روز قبل از اربعین حسینی از زائران ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد، پیش‌بینی کرد: امسال نزدیک 10 هزار نفر از استان در سامانه ثبت‌نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار