تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عمليات ماموران پليس آگاهي استان يك باند 9 نفره سرقت با 37 فقره سرقت متلاشي شد.
کد خبر: ۶۷۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ 03 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و اماكن خصوصي در شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار كاآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: با بررسي آثار به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت و اظهارات مال باختگان مشخص شد سرقت‌ها توسط باند سارقان حرفه‌اي و با استفاده از روش‌هاي بسيار ماهرانه انجام شده از اين رو كاآگاهان پيگيري و كشف سرقت‌ها را با استفاده از روش‌ها و تجهيزات علمي پيشرفته پليسي آغاز كردند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با اعزام مستمر اكيپ‌هاي گشت متشكل از ماموران زبده و تحقيقات و بررسي‌هاي دقيق پليسي در يك عمليات غافلگيرانه يكي از اعضاء باند شناسایي و دستگير شد.
رئيس پليس استان خاطرنشان كرد: سارق در بازجویي فني ماموران ابتداء منكر انجام هر گونه سرقت شد اما پس از مواجه با مدارك و قرائن غير قابل انكار پليس به 38 فقره سرقت با همدستي هشت سارق ديگر اعتراف كرد.
سردارغلامزاده تصريح كرد: ماموران در ادامه اقدامات خود، هشت نفر ديگر از اعضاء اين باند سرقت را دستگير و در بازرس از مخفيگاه آنان مقادير زيادي اموال مسروقه شامل لوازم خانگي، ابزارآلات و لوازم برقي كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضایي از عموم شهروندان خواست که با استفاده از تجهيزات ايمني و هشدار دهنده، سارقان را در رسيدن به مطامع خود ناكام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشكوك در اطراف منازل خود و ديگر اماكن مراتب را به فوريت‌‎هاي پليسي گزارش كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار