تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از انهدام 3 باند 24 نفره مواد مخدر و کشف 105 کیلوگرم تریاک و هروئین از 5 دستگاه خودرو در محور "لردگان - بروجن" خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر قصد قاچاقچيان مواد مخدر براي انتقال مواد افیونی از محور "لردگان به بروجن" و توزيع در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: با انجام كار اطلاعاتي دقيق 5 دستگاه خودرو این قاچاقچیان در محور "لردگان به بروجن" شناسایي و پس از هماهنگي با مقام قضایي در يك عمليات غافلگيرانه توقيف شدند.
سردار غلامزاده ادامه داد: در بازرسي از اين خودروها 105 كيلوگرم ترياك و هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود كشف شد.
وی در پايان با اشاره به اینکه در این سه طرح عملیاتی و پاکسازی نقاط آلوده استان 24 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: برخورد قانوني با قاچاقچيان مواد مخدر طي سال جاري با قاطعيت ادامه مي‌يابد و از همشریان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 پلیس گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار