استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نباید پیش از تعیین تکلیف و تامین منابع آب به موضوع مصارف پرداخته شود.
کد خبر: ۶۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 04 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود که به ریاست وزیر نیرو و با حضور استانداران حوضه زاینده رود و معاونان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط برگزار شد، تقلیل موضوع جلسه و گفت‌وگوهای شورای هماهنگی به مسایل یک استان و یک قشر خاص را غیر منصفانه دانست و اظهار کرد: نباید قبل از تعیین تکلیف و تامین منابع به موضوع مصارف پرداخته شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نخست باید مشخص شود چه میزان آب و از کدام منبع داریم و پس از آن برای مصارف ذینفعان زاینده‌رود برنامه‌ریزی شود.
عباسی با اشاره به رویکرد منطقی و متعهدانه مردم و کشاورزان چهارمحال و بختیاری در موضوع آب، تاکید کرد: اینکه مردم استان با درک شرایط خطیر مملکت و به منظور پرهیز از ایجاد حاشیه‌های امنیتی برای نظام از تحصن و دعوت سخنران و برگزاری راهپیمایی خودداری می‌کنند معنایش تعهدشان به نظام و ولایت در عین وجود مشکلات است.
در این نشست اردکانیان، وزیر نیرو با تایید نظر استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فلسفه وجودی و شان تشکیل این شورا بررسی کل مسایل حوضه زاینده‌رود است و نه یک استان یا یک گروه خاص.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار