تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 5 هزار نفر در شهرهای این استان متقاضی احداث مسکن هستند.
کد خبر: ۶۷۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 05 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سهراب رئیسی تاکید کرد: این تعداد تقاضا در شهرهای مختلف چهارمحال و بختیاری با استفاده از تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان قابل انجام است.
وی افزود: چنانچه در شهرها زمین مورد نیاز در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد آمادگی لازم برای انجام این امر وجود دارد.
رئیسی تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از توانایی پایه گذاری و احداث سالانه یکهزار واحد مسکونی برخوردار است.
وی یادآور شد: براین اساس می توان با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت قرض الحسنه با کارمزد 2 و 4 درصد نسبت به پایه گذاری و احداث سالانه یکهزار واحد مسکونی اقدام کرد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در طرح های این بنیاد، احداث مسکن می تواند به دو روش صورت گیرد که یکی در مرحله اتمام سفت کاری با هدف کاهش قیمت تمام شده و دیگری ساختمان سازی به صورت کلیدی است.
رئیسی تاکید کرد: 50 تا درصد بهای تقریبی ساختمان ها تسهیلات بانکی است.
در صورت تامین و ساخت سالانه یکهزار واحد مسکونی 5 سال برای تکمیل تقاضای 5 هزار متقاضی مسکن در شهرهای چهارمحال و بختیاری زمان نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار