معاون اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق داده‌های هواشناسی هفته جاری بارش‌های مناسبی به همراه دارد، گفت: از روز پنج‌شنبه شاهد بارش‌های مناسبی در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۷۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 10 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره با اشاره به اینکه از اواخر وقت امروز سامانه بارشی از شمال و شمال غرب به چهارمحال و بختیاری وارد می‌شود، گفت: برای اواخر وقت امروز تا فردا هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده در مناطق غربی و شمالی خواهد بود، در این مدت بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طبق داده‌های هواشناسی هفته جاری بارش‌های مناسبی به همراه دارد، افزود: سیستم  بارشی مؤثری از روز چهارشنبه هفته جاری به استان وارد می‌شود و از روز پنج‌شنبه شاهد بارش‌های مناسبی در استان خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی یک درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، اضافه کرد: روند تغییرات دما در استان تا پایان هفته یک تا دو درجه کاهشی خواهد بود.
قطره با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 47 میلی‌متر بوده است، ادامه داد: میانگین بارش‌ها در مدت مشابه سال گذشته صفر میلی‌متر و در میانگین سالانه 42 میلی‌متر بوده است، میانگین بارش‌ها در سال زراعی جاری در مقایسه با میانگین بلند مدت سالانه 12 درصد افزایش داشته است.
معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر میزان برف در ارتفاعات شهرستان کوهرنگ مانند گردنه چری و زردکوه به 20 تا 30 سانتی‌متر می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار