تابناک چهارمحال وبختیاری- نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهرکرد و مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 13 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، نشست هم اندیشی اعضای  هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی  دانشگاه شهرکرد و مسئولان و کارشناسانی از شرکت  ملی پخش فرآورده های نفتی استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
در اين نشست صميمي مسئولان و اعضای هیات علمی دانشكده فني و مهندسي ضمن استقبال از همكاري صنعت و دانشگاه آمادگی خود را جهت رفع معضلات و مشكلات شركتهاي خصوصي و دولتي به خصوص شرکت پخش فراورده های نفتی استان اعلام نمودند.
بررسي مشكلات موجود در زمينه ذخيره سازي ، انتقال و توزيع فرآورده هاي نفتي و گازي، مشكلات موجود درزمینه تجهيزات جايگاههاي پخش،  معضلات محيط زيستي، مشكلات امنيت اطلاعات، نحوه حمايت از پايان نامه هاي دانشجويان تحصیلات تکمیلی و پروژه هاي تحقيقاتي اعضاي هيات علمي در راستاي حل مشكلات ذكر شده  بخشی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
 گفتنی است، مقرر شد روزهاي سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 كارشناسان شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان  در محل دفتر ارتباط با صنعت مستقر در طبقه همكف دانشكده فني و مهندسي جهت  تبادل نظر و همفکری با اساتید و دانشجويان  این دانشکده حضور پيدا كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار