تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: این مرکز آموزشی توانست رتبه سوم جذب دانشجو را در سال تحصیلی جدید کسب کند.
کد خبر: ۶۸۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 15 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود اظهار داشت: جذب حداکثری دانشجویان یکی از مهمترین اهداف دانشگاه در سال 97 بود که با تلاش و همت مضاعف به ویژه در حوزه آموزش این هدف محقق شد.
وی، با بیان اینکه در دانشگاه پیام نور استان تنها دانشجویان 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند، اظهار داشت: در سال جدید تحصیلی 2 هزار و 101 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل شدند.
به گفته آبرود، ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور و مزایای ویژه این دانشگاه از جمله پرداخت هزینه شهریه در قالب وام به صورت یکجا، همزمانی تحصیل در 2 رشته، منابع درسی استاندارد، ساختار آموزشی منسجم، کادر علمی و اداری متخصص، متعهد و پاسخگو از علل جذب حداکثری دانشجو در این دانشگاه بوده است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه این دانشگاه در مقایسه با سالهای گذشته بیشترین جذب را در تکمیل ظرفیت نیمسال اول 97-98 داشته است، افزود: میزان جذب بر اساس 4 شاخص درصد جذب نسبت به کل ظرفیت اعلام شده درتکمیل ظرفیت سال 97، درصد دانشجوی جذب شده نسبت به کل میزان دانشجوی جذب شده در تکمیل ظرفیت سال 96 ، میزان پیشرفت استانها در جذب دانشجو و تعداد دانشجوی جذب شده است.
هم اینک بیش از 8 هزار دانشجو در 11مرکز و واحد پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.
چهارمحال و بختیاری 60هزار دانشجو در 4مقطع تحصیلی در مراکز دانشگاهی و علمی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار