همزمان با هفته کتاب ‌و کتاب‌خوانی
تابناک چهارمحال وبختیاری- اعضای برتر کتابخوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته کتاب تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۸۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 17 November 2018
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی از اعضای کتاب‌خوان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در این همایش 55 نفر از اعضای کتاب‌خوان برتر مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تجلیل شدند و نشان کتابخوان دریاف کردند.
وی با اشاره به برنامه‌های مختلف در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این استان ادامه داد: اجرای ویژه‌برنامه‌های مشارکتی با همکاری سایر ارگان‌ها، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با معرفی کتاب در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و برگزاری نشست‌های تخصصی و ترویجی با حضور نویسندگان و فعالان عرصه‌های کتاب و کتاب‌خوانی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی بود.
رحیمی عنوان کرد: برگزاری جلسات دیدار و هم‌اندیشی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و فعالان حوزه کتاب و تقدیر از کودکان و نوجوانان فعال در زمینه کتاب از دیگر برنامه‌های این هفته بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های کتاب‌محور با بهره‌گیری از مراکز سیار روستایی و واحد پاسخگویی در این استان بود.
گفتنی است افتتاح نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای کانون در سراسر استان، پخش کلیپ، اجرای نمایش خلاق، معرفی نویسندگان، اجرای سرود، معرفی کتاب به صورت نمایش خلاق، سرود خوانی و تقدیر از اعضای کتاب‌خوان از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار