تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی مشاهده می‌شود در روند اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری مدیران اجرایی رو در روی هم قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث کندی در روند اجرای امور می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 17 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با بیان اینکه مشکلات چهارمحال و بختیاری به دو بخش تقسیم‌بندی می‌شود، گفت: گاهی مشاهده می‌شود در روند اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری مدیران اجرایی رو در روی هم قرار می‌گیرند و همین مسئله باعث کندی در روند اجرای امور می‌شود.
نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران اجرایی باید مشکلات طرح‌ها را در جلسات و  در کارگروه‌های تخصصی مطرح و مرتفع کنند و زمانی‌که مجوزی برای اجرای طرحی صادر می‌شود، سایر دستگاه‌ها به بهانه‌های مختلف این مجوزها را ابطال نکنند.
وی موضوع تخصیص آب به طرح‌ها را به‌عنوان یک چالش اساسی مطرح کرد و افزود: این مسئله برای سرمایه‌گذاران چالش‌هایی را ایجاد می‌کند که می‌توان این موضوع را در سطح کلان مطرح و آن را حل کرد.
کاظمی با تأکید بر اینکه سند گردشگری چهارمحال و بختیاری مصوبه دولت است، خاطرنشان کرد: دولت معتقد است برای ایجاد اشتغال در این استان به جای راه‌‌اندازی صنایع از ظرفیت‌های گردشگری استفاده کرد، بنابراین باید مشکلات طرح‌های گردشگری استان در سطح کلان بررسی و مرتفع شود.
 نماینده مردم فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید شرایط برای سرمایه‌گذاران تسهیل شود و وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند زیرساخت‌های گردشگری مانند آب، راه و ... را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه باید در ابتدای واگذاری طرح‌ها به سرمایه‌گذار، شرایط به‌طور دقیق بررسی شود، توضیح داد: گاهی مسائل جانبی پس از واگذاری طرح به سرمایه‌گذار پیش می‌آِید و در آن شورای حفظ حقوق بیت‌المال ورود پیدا می‌کند.
کاظمی در پایان گفت: نمایندگان مدافع حقوق مردم هستند و می‌توانند با حضور در جلسات وزرات‌خانه‌های مربوطه مشکلات طرح‌ها را پیگیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار