تابناک چهارمحال وبختیاری- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد گفت: برای تکمیل طرحهای عمرانی بخش فرهنگ هنر به اعتبارات فراوانی نیاز است که اعتبارات موجود جوابگو نیست.
کد خبر: ۶۸۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 19 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری در خصوص طرحهای عمرانی بخش فرهنگ استان در استان افزود: مجری برخی از طرحهای عمرانی بخش فرهنگ ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست بلکه اجرا این طرحها بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.
به گفته وی، با توجه به نیاز اعتباری بخش عمرانی، بودجه سالانه اختصاص یافته برای طرحهای عمرانی بخش فرهنگ و هنر جوابگوی این طرحها نیست.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و دیوان محاسبات گفت: به دلیل همین کمبود اعتبارات، تکمیل برخی از طرحهای عمرانی بخش فرهنگ هنر در اردل، کیار ،فارسان و کوهرنگ با گذشته 10 تا 14 سال، هنوز به پایان نرسیده است.
کاظمی گفت: مقرر شده است طرحهای که پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارند و قابل بهره برداری هستند را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرانجام برساند و اعتبارات لازم را در این خصوص جذب کند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد گفت: طرحهای که زمان بر است و روند طولانی برای تکمیل نیاز دارد در وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی پیگیری می شود.
وی تاکید کرد: ارتباط مجلس شورای اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلوب است و این روند ادامه خواهد یافت.
کاظمی، از پیگیری مسائل و دغدغه های بیمه خبرنگاران خبر داد و گفت: در نشست با مسوولان وزارتخانه تعاون، کار و امور اجتماعی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مسائل و دغدغه های بیمه خبرنگاران پیگیری می شود تا این قشر زحمت کش در این زمینه نگرانی نداشته باشند.
هم اکنون یک هزار و 700 طرح نیمه تمام عمرانی در استان وجود دارد که تعدادی از این طرحها در بخش فرهنگ و هنر است.
بخش فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری 22 طرح نیمه دارد که این طرحها قابل واگذاری به بخش خصوصی است و تاکنون 11 طرح آماده واگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار