نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولایت فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج و ظرفیت آن خاری است در چشم دشمنانی که بسیار برای این مرز و بوم خواب دیده و به خیال خود خوابشان تعبیر می‌شود ولی هیچگاه به هدف خود نرسیده و نمی‌رسند.
کد خبر: ۶۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 20 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از بسیجیان نخبه استان اظهار کرد: هفته بسیج روایتگر یک مجموعه، جوشش و خروش نشات گرفته از انگیزه ایمانی است.
وی افزود: بسیج نشانگر یک مجموعه به هم پیوسته از انسان‌های پرانگیزه، مومن، متعهد، مقاوم و ایستاده بر هدف است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد:  بسیجیان با لبیک به بنیانگذار این شجره طیبه به ایشان گفته‌اند که هدف شمارا شنیده و راهشان را درک کرده و دست به دست پیام بسیج را منتقل کردند تا به دست ما برسد.
حجت الاسلام نکونام بیان کرد: امروزه جوانان در کنار پدارن خود که تربیت شده از نسل امام هستند یک مجموعه ایستاده، به هم‌‎پیوسته و متحد شکل داده‌ و چهل سالگی انقلاب  که یک حرکت نورانی بسیجی و راه روشن است را جشن می‌‍‌گیرند.
وی در ادامه بیان کرد: دشمن بارها برای بسیج و انقلاب خواب آشفته  دیده اما به فضل پروردگار خواب‌هایش تعبیر نشده چراکه در وجود امام و شهیدانش اخلاصی وجود داشت که هیچگاه توان خاموش کردن آن نور به دست دشمن امکان‌پذیر نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دشمنان سعی بر خاموش کردن نور خدایی امام و شهیدان جان باخته در رکاب ایشان را دارند اما هنگامی که خداوند مسیری را هدایت کند، سنگ‌اندازی دشمنان بیهوده است.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: ماندگاری بسیج به دلیل شکل گرفتن از یک اخلاص تمام عیار است و بسیجیان با پیوستن به این اخلاص مورد لطف و عنایت پروردگار نیز قرار گرفته‌اند.
وی بیان کرد: تا کنون از سوی دشمنان کارها و سمپاشی‌هایی علیه تمامیت بسیج و انقلاب صورت گرفته و هموراه سعی بر دلسرد کردن مردم از این نهاد نورانی را داشتند اما هرچه بیشتر تلاش کردند، دلداگی مردم نسبت به بسیج بیشتر شد و بیش از هر زمانی دل‌های خود را در گرو این شجره طیبه سپردند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: سبک زندگی خدایی داشتن، طاغوت ستیزی، کفرستیزی، سازندگی یک جامعه علوی و مهدوی، متحد کردن جهان اسلام و بشریت علیه کفر و استکبار، برافراشته شدن پرچم مهدویت از محتواهای بسیج است و این حقیقتی است که موجب پیوند دلداگان این نهاد نورانی می‌شود.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: اگر یک  بسیجی راهی غیر از راه انبیاء، امام و ولایت انتخاب کند در دام شیطان افتاده است و سرمایه خود را از دست می‌دهد چراکه بسیج  نشانه مقاومت، ایستادگی و پایمردی است.
وی در ادامه بیان کرد: لازم است که جایگاه و حقیقت بسیج  بیش از هر زمان دیگر معرفی شود و به دنیا نشان داده شود که 40 سال با اقتدار در عرصه سازندگی، اخلاق، ایمان، تقوا، ایستادگی و رشد و بالندگی حرکت کردیم و به پایه‌های انقلاب استحکام بخشیدیم.
حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: بسیج تنها یک نیروی آماده نظامی نیست بلکه به عنوان یک نیروی فرهنگی و تمام عیار سازنده جامعه دینی است و در هر زمانی که دولتمردان، کشور و انقلاب نیاز داشته‌اند حضور خود را اعلام کرده است.
 نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد:  بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد حضور پیدا می‌کند، فتنه‌ای باشد خنثی و اگر توطئه‌ای باشد سرکوب خواهد کرد.
وی یکی دیگر از وظایف تاثیرگذار بسیج را محرومیت‌‎زدایی از لحاظ فکری، اجتماعی و عمرانی دانست و گفت: بسیج به عنوان یک نیروی آماده، پیش‌برنده حرکت انقلاب اسلامی است لازم است که بسیج و ظرفیت آن در مقابل دیدگان جهانیان و کسانی که  خواب آشفته می‌دیدند به منظر گذاشته شود.
حجت الاسلام نکونام  با اشاره به سنگ‌اندازی برخی افرادی ضعیف در داخل کشور، تصریح کرد: در مورد این افراد سازش معنا ندارد و بسیج موظف است که اگر کسی چه در مجموعه خود و چه در بیرون از این مجموعه، هدایت نشده و در چرخه انقلاب منافقانه عمل ‌کند دست رد به سینه‌اش بخورد چرا که بسیج اهل بصریت و بینش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار