تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در مقابله با فرقه‌های نوظهور باید حساب شده و با ظرافت رفتار کرد، گفت: اعتقادات ما همراه با منطق و عقلانیت و فطرت است و بی‌پایه و اساس نیست لذا باید بنیه قوی فکری و اعتقادی در جوانان‌مان شکل دهیم.
کد خبر: ۶۸۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 22 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه دستورالعمل‌هایی که به صورت کشوری ابلاغ می‌شوند منافاتی با وظایف دستگاه‌ها در شورا ندارد، گفت: فعالیت‌هایی که شورای اجتماعی استان انجام می‌دهد با فعالیت کارگروه‌های قرارگاه فرهنگی استان منافاتی ندارد. 
وی بر هماهنگی و هم‌پوشانی فعالیت‌های کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد و افزود: کارگروه‌های جنگ نرم و فضای مجازی باید با هم‌افزایی و تبادل نظر خروجی واحدی را در رفع آسیب‌های این حوزه داشته باشند. 
نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه در عین حال که انقلاب اسلامی خوب کار کرده و رویش داشته است اما متأسفانه در بسیاری از عرصه‌های عقب هستیم، اظهار کرد: با وجود مدیران و معلمان دغدغه‌مند بسیاری در مدارس اما عده‌ای هستند که دین، مرجعیت، ارزش‌های دینی و اصل انقلاب را به سخره می‌گیرند. 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه باید نسبت به این مسائل حساسیت و دغدغه‌مندی بیشتری صورت بگیرد، تصریح کرد: متأسفانه با بسیاری از مسائل و جریان‌هایی که در تراز انقلاب و امام و شهدا نیستند در اطراف خود مواجه‌ایم که باید بیشتر موردتوجه قرار گیرند. 
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: با وجود شورای اجتماعی و کارگروه‌های شورای فرهنگ عمومی انتظار می‌رود که به این آسیب‌ها جدی‌تر پرداخته شود و یک حرکت اساسی و درست صورت بگیرد. 
وی با تأکید بر اینکه در مقابله با فرقه‌های نوظهور باید حساب شده و با ظرافت رفتار کرد، خاطرنشان کرد: اعتقادات ما همراه با منطق و عقلانیت و فطرت است و بی‌پایه و اساس نیست لذا باید بنیه قوی فکری و اعتقادی در جوانان‌مان شکل دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار