تابناک چهارمحال وبختیاری- باشگاه تیراندازی شهدای حرم و سامانه شبیه سازی تیراندازی فاتح 12 همزمان با هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 26 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از سپاه استان، همزمان با هفته بسیج باشگاه تیراندازی شهدای مدافع حرم در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
مسئول تربیت و آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت : باشگاه تیراندازی شهدای مدافع حرم دارای سامانه شبیه ساز سلاح سبک فاتح 12 با خط آتش است.
سرهنگ پاسدار سید مجتبی احمدی افزود : استفاده از شبیه سازهای آموزشی در تمام دنیای امروزه جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است و در آموزش نظامی، استفاده از شبیه سازها، کارآیی خود را به اثبات رسانده است.
وی ادامه داد: استفاده از سلاح شبیه سازی شده واقعی، استفاده نکردن از مهمات واقعی، جلوگیری از خطرات جانی، مقرون به صرفه بودن و تکرارپذیری، ایجاد شرایط مختلف جنگی با استفاده از گرافیک رایانه ای سه بعدی،ایجاد صدای سه بعدی از مزیت های این سامانه است.
احمدی گفت: شبیه ساز سلاح سبک فاتح 12 ساخت ایران است و جهت آموزش بهینه نیروهای مسلح اعم پایور، وظیفه و بسیجی در تیراندازی دقتی و سرعتی است، که سناریوهای مختلف جنگی می توان برای آن تعریف کرد.
وی افزود : سلاح کلاشینکف، ژ-3 ، کلت، دوشیکا، تیربار و آرپی جی 7 از انواع سلاح سبک مورد استفاده در این سالن تیراندازی مجهز به سامانه شبیه ساز است.
همزمان با هفته بسیج بیش از یک هزار برنامه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار