تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به خروج سامانه بارشی از سطح استان، گفت: روزهای سه شنبه و چهارشنبه صبح، دمای هوای بیشتر نقاط استان سه تا چهار درجه‌ کاهش می‌یابد به طوری که دمای هوا در بیشتر نقاط استان به زیر صفر خواهد رسید.
کد خبر: ۶۸۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 26 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: طی 72 ساعت گذشته بارش‌ها در سطح استان مطلوب گزارش شده است، به طوری که بیشترین میزان بارش با 145 میلی‌متر، مربوط به شهرستان کوهرنگ بوده و در حال حاضر ارتفاع برف موجود در شهر چلگرد به 37 سانتی‌متر رسیده است.
وی افزود: میزان بارش در شهرستان لردگان با 124 میلی‌متر، مالخلیفه 122 میلی‌متر، اردل 96 میلی‌متر، دزک 85 میلی‌متر، آورگان 75 میلی‌متر، بلداجی 66 میلی‌متر، فارسان 52 میلی‌متر، بروجن 48 میلی‌متر، سورشجان 42 میلی‌متر، شهرکرد و فرخشهر هر کدام 34 میلی‌متر، بن 29 میلی‌متر و سامان 28 میلی‌متر گزارش شده است.
قطره با اشاره به اینکه میانگین بارش‌ها در استان از ابتدای سال زراعی تاکنون به 202 میلی‌متر رسیده است، تصریح کرد: میزان بارندگی‌ها در مقایسه با میانگین بلندمدت دوره مشابه، 130 درصد افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه صبح، دمای هوای بیشتر نقاط استان سه تا چهار درجه‌ کاهش می‌یابد به طوری که دمای هوا در بیشتر نقاط استان به زیر صفر خواهد رسید و تا پایان هفته جاری سامانه بارشی برای استان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار