رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری بسیج را در راستای کمک به ارتقای ارزش‌های الهی و انسانی در جامعه دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی نیز بسیج یاور انقلاب است هرچند در این راه سختی‌های بسیاری دارند و بسیجیان بر اساس آموزه‌های دینی کسانی هستند که دغدغه مند نسبت به تحولات جامعه و ارزش‌ها هستند.
کد خبر: ۶۸۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ 26 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- احمدرضا بسیج با تبریک هفته بسیج، گفت: خداوند در آیه 14 سوره مبارکه صف مصداق بارز بسیج را بیان کرده‌اند که از انصار الله یاد شده است.
وی بسیج را مجموعه‌ای برای کمک به ارتقای ارزش‌های الهی و انسانی در جامعه عنوان کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی نیز بسیج یاور انقلاب است هرچند در این راه سختی‌های بسیاری دارند و بسیجیان بر اساس آموزه‌های دینی کسانی هستند که نسبت به تحولات جامعه و ارزش‌ها دغدغه‌مند هستند.
رئیس بسیج اساتید استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چهل سال عمر پربرکت خود پیشرفت‌های خوبی داشته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی، تکنولوژی، علوم پایه و دیگر علوم پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته که خشم دشمنان اسلام و انقلاب از نتایج این دستاوردهاست.
بسیج هدف غایی انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن اسلامی در جهان معرفی کرد و ادامه داد: ایجاد تمدن اسلامی از تأکیدات همواره رهبر معظم انقلاب بوده و به تعبیری مقدمه ظهور امام زمان(عج) است.
وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک بیدار باش برای زنده بودن بود اما برای این زنده ماندن باید تلاش کرد، بیان کرد: وظیفه اصلی بسیجیان و دغدغه‌مندان جامعه نیز همین زنده بودن و زنده کردن است.
رئیس بسیج اساتید استان دفاع از نظام در برابر آسیب‌ها، به روز کردن انقلاب و ایجاد ستون‌های محکم برای انقلاب را از وظایف شاخص بسیج در انقلاب اسلامی برشمرد.
بسیج با تأکید بر اینکه در راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب باید با بصیرت پیش رفت، اضافه کرد: دشمنان اکنون به ارزش‌های ما حمله کرده‌اند بنابراین تشخیص و احصا نقاط حمله دشمنان و چگونگی مبارزه با دشمن نیز از وظایف بسیج است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیج در تمام اقشار و دستگاه‌ها حضور فعال داشته است، خاطرنشان کرد: بسیج با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند در همه حوزه‌ها از توانمندی‌های بسیاری برخوردار است که نمونه‌هایبسیاری از آن‌ها در این چهل سال انقلاب مشاهده کرده‌ایم.
بسیج با اشاره به اینکه بسیج در جاهایی که دسترسی دارد و زمینه‌های ورود وجود دارد موفق بوده است، تصریح کرد: متأسفانه در بسیاری از عرصه‌ها به بسیج اجازه ورود داده نمی‌شود لذا مشکلات موجود کم‌کاری بسیجیان نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار