تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل تامین اجتماعی استان که به همراه تنی چند از کارشناسان استان به شهرستان لردگان سفر کرد در حاشیه افتتاح کارگزاری رسمی تامین اجتماعی شعبه لردگان در نشستی با فرماندار این شهرستان برنامه ها و اقدامات جاری سازمان تامین اجتماعی از جمله ارائه خدمات الکترونیکی و واگذاری خدمات به بخش خصوصی به مخاطبان اجتماعی در جهت تسهیل فرآیندها و دسترسی ارباب رجوع به این خدمات را تبیین و تشریح نمود.
کد خبر: ۶۸۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 27 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی ،مدیر کل تامین اجتماعی استان با ارائه آمار و گزارشی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان در راستای تحقق دولت الکترونیک و خدمات نوین این سازمان، اظهار داشت: گسترش خدمات الکترونیک از جمله ارسال اینترنتی لیست و پرداخت حق بیمه ، دریافت اینترنتی فیش توسط کارفرمایان، ابلاغ الکترونیکی بدهی به کارفرمایان، موجب تسهیل دسترسی بیمه شدگان،مستمری بگیران و کارفرمایان گردیده  و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و زمان مخاطبان به دنبال دارد. 
غلامرضا محمدی  از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات این سازمان در شهرستان های مختلف استان خبر داد و افزود: حدود 51درصد جمعیت استان از خدمات این سازمان بیمه گر  اجتماعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: در شهرستان لردگان بیش از 1300واحد کارگاهی فعال و تعداد 58هزارو هفتصد و چهل و شش نفر بیمه شده اصلی و تبعی و مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
برهان حسین پور آقائی ،فرماندار شهرستان لردگان ضمن خرسندی از این دیدار گفت : همواره درتلاشیم تا با تعامل و همکاری با کلیه ارگانها و سازمانهادرجهت خدمتگزاری به مردم عزیزشهرستان لردگان  گام مهم واساسی دراین زمینه برداریم.
وی تلاش مجموعه همکاران تامین اجتماعی استان را در جهت ارایه خدمات شاخص و غیر حضـوری و کسب رضایتمنــدی ارباب رجوع ستودنی دانست و گفت: مدیران و کارکنان این سازمان می توانند با تلاش و خدمتگزاری به مراجعین، همچنان روحیه امید را در جامعه زنده نگهداشته و در بهبود فضای کسب و کار و وضعیت اقتصادی اجتماعی جامعه تأثیر گذار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار